ZWROTY I REKLAMACJE

Zwrot Twojego zamówienia

Jako konsument masz 14 dni na zwrot lub wymianę towaru na inny model, kolor lub rozmiar. Pamiętaj, że koszt zwrotu należy do Ciebie. 
Pobierz formularz zwrotu tutaj i dołącz do przesyłki zwrotnej.

ADRES DO ZWROTU:

Alicja&Maria
ulica Kawaleryjska 9/U3
15-324 Białystok
telefon: 798643943
mail: shop@alicjamaria.pl 

♦ Prosimy o zwrot rzeczy nowych z metkami, bez śladów użytkowania. 
♦ 
Do czasu doręczenia przesyłki do nas zwracana rzecz jest pod Twoją opieką. Zadbaj o odpowiednie opakowanie przesyłki, tak by nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. 
♦ 
Prosimy o pakowanie przesyłek w kartonowe pudełeczko, w którym wysyłamy zamówienie.  Zmniejsza ono ryzyko uszkodzenia produktów znajdujących się wewnątrz. Niestety sama koperta bąbelkowa  (a w niej produkt) nie spełnia tego zadania, ponieważ niejednokrotnie biżuteria przychodziła do nas uszkodzona. Kartonowe pudełka możemy wykorzystać ponownie - zatem dbajmy o środowisko.

Rekomendujemy wysyłkę kurierem InPost.
Jeśli nie wiesz, jak ją do nas odesłać to prosimy o wejście na stronę:
https://szybkiezwroty.pl/pl
Odnajdź tam nasz sklep: Alicja&Maria Jewellery i postępuj zgodnie z wymaganymi krokami.
Wówczas z wartości zamówienia do zwrotu zostanie odjęta kwota 14 zł.
Uwaga: wnioski są akceptowane w ciągu 24h w dni robocze.

Każda nasza przesyłka mieści się w gabarycie A. W przypadku wybrania gabarytu B
od wartości zamówienia zostanie potrącona kwota w wysokości 16 zł.

Zwrot należności za zakupioną rzecz otrzymasz do 14 dni od dnia otrzymania przez nas paczki.

 

Procedura wymiany jest taka sama, jak procedura zwrotu:

1. Zwróć produkt Alicja&Maria,
2. Złóż następnie nowe zamówienie.

 


Zasady zwrotów i reklamacji

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:

A) konsumentem

albo

B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: shop@alicjamaria.pl.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: Kawaleryjska 9 lok.U3, 15-324 Białystok, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Jeśli nie zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy od Ciebie towar – możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Reklamacje

Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.

W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: shop@alicjamaria.pl lub drogą pocztową na adres Kawaleryjska 9 lok.U3, 15-324 Białystok.

Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

a) wymiany towaru

lub

b) naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz też:

a) odstąpić od umowy

lub

b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium